dissabte, 21 de juliol del 2012

Cadaqués


Fa un parell d'estius em vaig enamorar de Cadaqués. Aleshores vam anar a passar un sol dia i no el vam poder gaudir del tot perquè la meva panxa ja avançada no em deixava fer massa excursió. Aquell estiu però vam comentar amb en Jordi que havíem de tornar algun estiu i aquest cop ens quedaríem a passar un dies.

Aquest ha estat l'estiu de Cadaqués. Fa unes setmanes vam trobar un apartament (petitet però amb tot el necessari) molt bé de preu així que vam reservar i hem estat tota aquesta setmana passada allà. I he de dir que jo torno encara més enamorada d'aquest preciós indret.

Ens ha fet un temps increïble i jo que no sóc gens de platja l'he gaudit al màxim. No només pel sol sinó per l'aigua clara, la possibilitat de vigilar els nens des de la tovallola mentre es mullen els peus sense estrès, les petites visites a les roques agafant caracoles o cargols de mar... Resumint... Pau i sensació de tranquil·litat en una petita cala on els nens s'ho han passat genial.


A banda de poder viure Cadaqués a través dels seus carrerons passejant de dia i de nit, les seves platges i els seus exquisits menjars; també hem estat a Santa Helena de Rodes (Sant Pere ja era tancat), Port de la Selva, Cap de Creus i, fins i tot, vam anar un dia a la reserva africana de Sigean. 

Han estat uns dies genials! I tot i que també hem tingut moments d'estrès perquè els petits no ens donen treva allà tot roda d'una altra manera. Sens dubte ens han quedat ganes de tornar!

6 comentaris:

cira ha dit...

Quin relax les vacances prop del mar!! ja en tinc ganes... i sí, Cadaqués és preciós.

onavis ha dit...

Quines vacances més xules!! Jo vaig estar-hi una setmaneta, el primer estiu de la petita, i vam estar-hi molt bé!
És un lloc per tornar-hi sempre!

conxi ha dit...

Molt xulo!Et podrem demanar les dades de l'apartament per un altre any??? Això si les retallades ens ho permeten!!!! Petonets!!!

Esther ha dit...

Anna sí, la veritat és que les hem gaudit molt :-)

Onavis què fas per aquí encara? jeje! Tens tota la raó del món. Un lloc d'aquells on repetir no fa gens de mandra...

Conxi i tant que podeu demanar les dades. Per quan vulgueu! L'apartament és petitó però té tot el necessari i a més està ben bé al centre. Per anar a tot arreu a peu :-)

Mirashka ha dit...

mmmmmmmmmm quin relax! ai quines ganes de vacances ja!!!!!

Esther ha dit...

Ja et queda ben poc :-))