dilluns, 10 de setembre del 2012

Dieta?


Sí, ja ho poso amb un interrogant perquè la intenció hi és però fer-la ja és una altra història i és que des que vaig tenir en Biel que fer dieta és aquella fita que mai aconsegueixes.

Ara tornarem a la rutina així que m'he animat a intentar-ho una vegada més. M'he plantejat però fer-ho d'una manera serena, sense agobios i sense bogeries. L'objectiu principal doncs serà aconseguir mantenir una dieta prou sana i equilibrada intentant evitar fregits i marranades diverses.

A veure si ho aconsegueixo!

13 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Jo estic fent dieta tranquila des de juliol. A mi m' està funcionant de conya el menjar moltes proteïnes i pocs carbohidrats. I el millor es que no passo gana i no tinc mono de dolços. E truquillo es trobar una dieta on et puguis permetre algun extra cada dia i et faci sentir que no estàs a dieta, no se si m'explico...

MamaModerna ha dit...

Jo estic fent dieta tranquila des de juliol. A mi m' està funcionant de conya el menjar moltes proteïnes i pocs carbohidrats. I el millor es que no passo gana i no tinc mono de dolços. E truquillo es trobar una dieta on et puguis permetre algun extra cada dia i et faci sentir que no estàs a dieta, no se si m'explico...

Montse ha dit...

Jo també estic fent dieta d'aquella manera des de fa un mes. Dic d'aquella manera perquè amb la lactància tinc molta gana. Però bueno, he tret totes les pastes i gelats de casa i ja peso 3 quilets menys que quan em vaig quedar prenyada, així que estic força contenta.

Ànims, segur que ho aconsegueixes!!

Esther ha dit...

MamaM t'expliques molt bé :-) Jo és que les dietes ja les he provat de tots els colors i sempre acabo cansant-me. Passa que almenys abans quan em cansava ja havia perdut uns quilets però ara gairebé em canso abans de començar... Buf, esperem que la tornada a la rutina ajudi a portar-ho millor.

Montse diuen que donar pit fa recuperar la figura abans, oi?
Carai, tres quilets menys que abans de quedar embarassada està molt bé :-)

Ja us aniré explicar! O no... :-P

Mireia ha dit...

Jo també m'hi posaré! Abans de quedar-me prenyada vaig fer Montignac i em va anar de conya! I podia menjar xocolata (que és indispensable si vull que la dieta em duri més de 2 dies) i magdalenes (integrals i fetes només amb clara d'ou)!

Una abraçada!

Esther ha dit...

Mireia no ho havia sentit mai això de Montignac. Em pots fer cinc cèntims?

Anònim ha dit...

Ànims!!! Jo també tinc el mateix propòsit aquesta temporada, que em sobren uns quants kilets...

Jo crec que "retallant" allò que sabem que no hem de menjar ja arreglaríem bastanta cosa, al menys jo començaré per aquí, si no funciona ja ens posarem més dràstics ;)

A veure què és això del Montignac Mireia, d'entrada sona bé, jeje!!

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Mirashka ha dit...

Noies sembla que ens hem posat totes d'acord! jo fa un parell de setmanes que faig dieta "tranquila" com diu la Mamamoderna: he deixat la coca-cola (només els caps de setmana) i els menjars greixosos, procuro menjar proteïna i verdura i em permeto una mica de xocolata després de sopar i la veritat és que em sento millor! No m'he pesat perque he decidit fer-ho només un cop al mes, així m'asseguro no baixar la guàrdia fins al mes següent!

Mirashka ha dit...

Ah i el pa integral! engreixa igual però és d'absorció més lenta de manera que et sents plena més temps

Esther ha dit...

Estem totes igual doncs... Això és la guerra! Tot i que amb el que m'agrada a mi menjar ho tinc una mica complicat :-((

Mamaaaaine ha dit...

Jo abans de l'estiu vaig fer una dieta tipus la que explica la Mamamoderna. A mi em va funcionar. Aquests estiu he vigilat una mica i estic aguantant prou bé. Ànims!!!